ÖstrandsNisse: Just där är det ju bara orättvist, vem fan trodde på den där råttan då egentligen då och om man nu hade hjärta attt tro på honom men van skulle våga chansa att ha en skadebenägen målis som förstamålis, Jo ett fattigt AIK dom körde ju fan med Heino också.
Nu har han visst hittat nå knark som gör att han aldrig blir skadad verkar det som och kung är han, men fan på den tiden avr det många som dissade den karln.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Nu har han visst hittat nå knark som gör att han aldrig blir skadad verkar det som och kung är han, men fan på den tiden avr det många som dissade den karln.