Knylan: Jag lägger inga aspekter i att Tarvis inte ville ha hit honom. Men jag måste ju säga att den "diagnos" som Tarvis ställde inte var riktigt rättvis. Om han hade sagt att han var alldeles för skadedrabbad, så okej. Men han hade det i sig redan då. Så diagnosen var tveksam kan jag tycka.
Inlägg: 1419637
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: ser ditt nya svar nu, så du behöver inte bry dig om det jag skrev, du syftade på "diagnosen"