Inlägg: 1419650
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
RocknRolf2: Det kan vara som du säger. Eller så kan det vara så att ledningen inser hur rökta dom är och således inte tänker så mycket på deras eventuella framtida rykte. Typ "lägga sig ner och dö" alltså. Det är iaf så det ser ut, utåt.
Sv: Apropå nånting...
Tur att Perra säger på presskonferensen att det är många spelare som sakta men säkert höjer sig . Undrar vilka det är , kanske blir dom ännu bättre på lördag ?
Men när det gäller just kvalserien - i mars - så är det alldeles på tok för tidigt att spekulera i utgången av en sådan.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar