nila: Bara jag som tycker det luktar dyr flopp?
Inlägg: 1419807
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Berglund: Jag tycker också det. Finns ju egentligen inga parametrar som talar för att nu, nu är det dags för honom att rycka upp sig. Nej, jag tror inte att han är rätt man för Modo. Inte om det är mål dom saknar.