Simmalugnt: ja, man vill ju ha in pengar inte tappa dom, sist satt jag oavgjort till 4,40x2000;) idag frölunda till 2,20x4000
Inlägg: 1419966
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
stoff: 2000 spänn på X till 4,40 när Timrå spelar mot AIK...lägg numret för speltorskar på minnet. Jag tror att det är en avgiftsfri tjänst via svenska spel ;)
+ 1
Sv: Apropå nånting...
stoff:
Ja, det var väl en skön näsbränna för dig?
Det vore ju trevligt om Timrå skulle klara sig kvar i ES för då skulle väl du gå i personlig konkurs?
Ja, det var väl en skön näsbränna för dig?
Det vore ju trevligt om Timrå skulle klara sig kvar i ES för då skulle väl du gå i personlig konkurs?
+ 3
Sv: Apropå nånting...
stoff: Står Frölunda i 2,20?
Löjligt bra odds på dom isf. Finns inte att Timrå vinner hemma mot dom, spelar tyvärr ingen roll om dom har en dålig dag.
Löjligt bra odds på dom isf. Finns inte att Timrå vinner hemma mot dom, spelar tyvärr ingen roll om dom har en dålig dag.
Sv: Apropå nånting...
stoff: Pengar är inte allt här i livet. Det är därför vi inte säljer våra mammor och systrar, t.ex. Men det kanske du har gjort?