stoff: Pengar är inte allt här i livet. Det är därför vi inte säljer våra mammor och systrar, t.ex. Men det kanske du har gjort?
Inlägg: 1419968
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: jag har iaf en familj, förstår att du är lite sotis, inte lätt och vara ett hittebarn... lider med dig
+ 1