Inlägg: 1420084
Svarskommentarer
Sv: NU FÅR DET VARA NOG!!
Såg Sundsvall - SSK igår och även om Sundsvall gör en väldigt slät figur så skulle jag nog vilja se Werneman istället frö dunderklumpen på isen.
Sv: NU FÅR DET VARA NOG!!
Per HApps: Nåväl, det är nog en sanning med väldigt stor modifikation det där.
+ 1
Förvisso, men det visar att han gör skillnad på spelare inom samma lag och det är ju inte direkt att visa ledarskap.