vilket dåligt intresse det verkar vara här inne just nu.... är ALLA på matchen eller?
Inlägg: 1420208
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
BlackBay: "är ALLA på matchen eller?"
Lyssnar du pp radion eller...för hade du sett på TV'n så skulle du inte behöva fråga det där, är väl 10-15 st på matchen......dom måste vara pillerknaprare.
Lyssnar du pp radion eller...för hade du sett på TV'n så skulle du inte behöva fråga det där, är väl 10-15 st på matchen......dom måste vara pillerknaprare.