Inlägg: 1420300
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Vann vi? Härligt i såna fall.
Tintin var kanon den oxå framförallt Kapten Haddock.
Tintin var kanon den oxå framförallt Kapten Haddock.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Tillägg: instämmer i den allmänna Jonte-hyllningskören. Fan så skönt det är att se honom. Jag trodde aldrig, aldrig detta. Fet jävla mega-respect till dig, Alfie-boy!
Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Äh, det är sånt där som bara händer. Helt plötsligt gör man rätt grejer. Det kommer dock inte fungera till nästa match. Då är magin med Apropå nånting-tråden bruten och borta.
Vem det än var som tänkte ut det: respect!