1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1420305

Sv: Apropå nånting...
Tillägg: instämmer i den allmänna Jonte-hyllningskören. Fan så skönt det är att se honom. Jag trodde aldrig, aldrig detta. Fet jävla mega-respect till dig, Alfie-boy!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Stabil i egen zon!? Det var väl för att FW var ner och hjälpte till, sånna som Murley Pikken trampade på i egen zon (ibland). Dom brukar mest stå o titta på. Det var därför Timrå klarade av Frölundas kanske bleka insats idag.. Sen finns det dom som får +5 idag, Jonte Hedström! Friberg o co... jäklar vad dom trampade på...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.