+ 17
Inlägg: 1420454
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
robinberglnd: Count me in nästa gång jag går på match! :D Bra jobb idag gubbar, starkt att konkurrera ut sekten som står vid trumman!
+ 12
Enligt mig så ska man inte köra "så kom igen" när vi leder. Eller t.ex köra "vi är timrå och vi ger aldrig upp" när det är i mitten av andra, då känns det som att klacken redan har givit upp. Förnyelse behövs!
Tack för de goda orden, vi försöker så gott vi kan där uppe.