+ 3
Inlägg: 1420455
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
RubinCarter: De var ingen ripoff av bajen dock kör väll bland annat aik samma melodi.
I från medelpad
kommer vårat lag
vi är röd och vit hockeydynamit
vi är tikare
I från medelpad
kommer vårat lag
vi är röd och vit hockeydynamit
vi är tikare
+ 7
Sv: Apropå nånting...
RubinCarter: Tror det var när vi drog igång vår låt som vi kom på.
"Ifrån Medelpad, kommer vårat lag.
Vi är röd och vit hockey dynamit,
vi är TIKARE..
Chalalalala" and so on.
Denna är inte tagen av Bajen
"Ifrån Medelpad, kommer vårat lag.
Vi är röd och vit hockey dynamit,
vi är TIKARE..
Chalalalala" and so on.
Denna är inte tagen av Bajen
+ 9
"En som diskuterats härinne. Visst, det var en ripoff av Bajen, men vem fan bryr sig nät det var bra gung i låten?"
Var det min text :D ?
"Från Timrå stad, kommer vårt lag
Som spöar djurgården oh Modo varje dag
Oh fanan vår är röd oh vit
Och vi hoppar för vi älskar vårat lag.
Oh här står vi, men inte ni
För ni håller inte på vårt lag
Oh alltid rött, oh alltid rätt
kom så hoppar vi för vårt kära lag!"