Kan Jonte, kan Hagos. Jag får psykbryt på att det verkar vara lika mycket psykiskt som fysiskt bland dagens hockeyspelare.
Vi supportrar kanske mer ska se oss som en gigantisk "farbror Barbro" insvepta i röd plysch, än de uppblåsta småpåvar till olika expertkommentatorer vi försöker framstå som i skuggan av fenomenet Timrå IK?
Skulle Timrå IK kunna knipa tre pinnar mot serieledarna i går?
Kan humlor flyga?
kan Jonte gå från lövat vrak i en pissdivision till härförare i ett elitserielag?
Kan en skadeskjuten värmlänning vända ett vrak till en seglande båt?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.