1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614783 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1420504

Sv: Apropå nånting...
Berglund: hade 2k på att frölunda skulle göra nästa mål vid ställningen 1-0 till tik

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kan Jonte, kan Hagos. Jag får psykbryt på att det verkar vara lika mycket psykiskt som fysiskt bland dagens hockeyspelare.

Vi supportrar kanske mer ska se oss som en gigantisk "farbror Barbro" insvepta i röd plysch, än de uppblåsta småpåvar till olika expertkommentatorer vi försöker framstå som i skuggan av fenomenet Timrå IK?

Skulle Timrå IK kunna knipa tre pinnar mot serieledarna i går?

Kan humlor flyga?

kan Jonte gå från lövat vrak i en pissdivision till härförare i ett elitserielag?

Kan en skadeskjuten värmlänning vända ett vrak till en seglande båt?

Kan Timrå IK gå till slutspel?

Kan Modano äta tårta med Tj, Linkan eller Perra?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.