Inlägg: 1420611
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
söder över: samma sak efter hv-matchen när han tog av sig hjälmen och sänkte huvudet, man kunde verkligen tyda hur han bad om ursäkt. Alldeles för lite sådant idag, i alla fall hos Timrå kan jag tycka.
+ 1
CREDD!!!