1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1420880

Sv: Apropå nånting...
Olle: Sant . Fick jag ingen lön alls så skulle de kännas jobbigt . Om den var sen däremot för att företaget hade likviditets problem så är de en annan sak . Vardagsmat för många som jobbar inom privat sektor

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
FAN GRABBAR VI KROSSAR MODO IMORGON DÅ VISAR VI OLLE MANY VEM SOM BESTÄMMER

Redigerad kommentar

Redigerad kommentar


Sv: Apropå nånting...
superfalle: OM det här är sant så tänker inte jag klandra Pikkarainen iaf. Visst kan man kräva en viss grad av professionalism från spelaren men när det har strulat med så många andra spelare så förstår jag om han inte är på det bästa humöret när han går till jobbet.

Ställer man:

A, "Inte betala ut lön till anställd"
mot
B, "Inte jobba gratis/jobba väldigt oinspirerat gratis"

Så tycker jag att alternativ A är det som skriker "amatörmässigt" mest.

Sv: Apropå nånting...
Nån som har känning av hur TIK ska göra med Hedin?

Sv: Apropå nånting...
superfalle: Själv skulle jag vilja veta vad det är för spelare linkan hittat

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.