Inlägg: 1420947
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
RubinCarter: Tack, jag har sjukt flyt just nu. Är påväg på en riktigt mustig fyrling nu som jag la "blygsamma" 200kr på men med 28ggr pengarna, enda som ska in för den är Timrå imorrn då Almtuna, Tälje och Newcastle vann idag. Vinner Florida inatt har jag även ytterligare 3k att inhämta då jag körde dom i trippel med örebro och almtuna.
Låt detta aldrig ta slut :-P
Låt detta aldrig ta slut :-P
Själv har jag gått bet i 1½-2 veckor nu på massa jäkla uddatorkskar och förlängningsspel i sista minut, mycket av det är ifrån NHL matcherna, så nu är hela spelkontot snart borta, måste vända nart annars får jag sätta in pengar igen och det är tråkigt!