Inlägg: 1420954
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Berglund: grisigt att ha flyt i flerspel.. själv nöter man över/under och ml spel i nhl strikt efter 2-6 systemet..
Ikväll får du dock ta och gå på en nit då jag satsat på Jets, men lycka till imorrn ;)
Ikväll får du dock ta och gå på en nit då jag satsat på Jets, men lycka till imorrn ;)
Låt detta aldrig ta slut :-P