1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1420954

Sv: Apropå nånting...
RubinCarter: Tack, jag har sjukt flyt just nu. Är påväg på en riktigt mustig fyrling nu som jag la "blygsamma" 200kr på men med 28ggr pengarna, enda som ska in för den är Timrå imorrn då Almtuna, Tälje och Newcastle vann idag. Vinner Florida inatt har jag även ytterligare 3k att inhämta då jag körde dom i trippel med örebro och almtuna.

Låt detta aldrig ta slut :-P

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Berglund: grisigt att ha flyt i flerspel.. själv nöter man över/under och ml spel i nhl strikt efter 2-6 systemet..

Ikväll får du dock ta och gå på en nit då jag satsat på Jets, men lycka till imorrn ;)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.