hubbenorlen: Håller med
Inlägg: 1421067
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Ser att Kuben o Rönnmark dömer ikväll.
3 pinnar är ett måste men jag tror på 7-2 till Modo.
Giv oss frid... Timrå.
3 pinnar är ett måste men jag tror på 7-2 till Modo.
Giv oss frid... Timrå.