Inlägg: 1421069
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Så tycker jag det är löjligt när en sån viktig match mellan Modo och timrå med derby och allt spelas på canal-extra 2 medans SAIK-AIK är huvudmatch, dessa stockholmslag -.- även BIF-växjö är mer spänannde.
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
RubinCarter: Det är nog säkrast för dig det, vi har inte glömt vems jinxtråd det är. ;)
+ 2
3-4
3-4
1-5
3-4
Känns som ett resultatspel lockar ikväll, tror dock att 2-5 är närmre än 1-5 med tanke på att vi formodligen drar på oss fler utv än 1 idag. och vi är inte så bra i det defensiva. men rtt spel på 3-4 är givet.
Edit: dock en 3-4 i OT, men va fasen, luktar 3-4 lång väg.
Redigerad kommentar