Så tycker jag det är löjligt när en sån viktig match mellan Modo och timrå med derby och allt spelas på canal-extra 2 medans SAIK-AIK är huvudmatch, dessa stockholmslag -.- även BIF-växjö är mer spänannde.
Inlägg: 1421072
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
RubinCarter: En viktig match för oss - ett bottenmöte för övriga Sverige.
+ 1