Inlägg: 1421541
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
ÖstrandsNisse: Sant, men vissa är mer törstiga än andra i detta laget.
Sebbe har jag hakat på efterfest en gång med, då var det inte blygsamt om jag säger som så. Till dennes försvar kan jag säga att det skedde under gatufesten.
Sebbe har jag hakat på efterfest en gång med, då var det inte blygsamt om jag säger som så. Till dennes försvar kan jag säga att det skedde under gatufesten.
+ 1
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
ÖstrandsNisse: Vadå, TJ dominerar i media. Det har ju varit både bokstund och rondellinvigning. ;)
+ 2
Thomas Johansson verkar ha avslutat sin tjänst tidigare än planerat. Är det någon som hört något från karln de senaste två månaderna? Vad gör styrelsen åt den uppkomna situationen? Mycket snack, liten verkstad. Det måste ju hända något nu, inte om en månad.
Varför tillåts Perra köra på exakt likadant som han gjort i snart 1,5 säsonger utan framgång? Varför, varför, varför?
Är ideérna slut? Är det kört? Soppatorsk? Det finns inte mycket som tyder på annat.
Edit: dricka en pilsner eller två på krogen skiter jag i. Är det däremot en redig fylla så är det beklämmande. I det här fallet vet jag inte vad jag ska tro. Inget förvånar mig längre, allt är möjligt i den här föreningen numer. Suck!