+ 1
Inlägg: 1421550
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Instämmer med Thomas Johansson. In med lite nya spelare, alt en ny röst i båset. Mitt drömscenario är att man gör båda. Det kan förändra den negativa trenden. Men det bör göras innan mars, agera agera agera !!
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
fredriko74: Kom hem till mig. Jag har en back öl och en wirre på kylning. Jag lovar att jag kan pissa ner mig, spy och däcka på under 47 minuter... Kan du inte bara håll igen nu?
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
fredriko74: Vi kanske borde försöka få hit Conny Strömberg. Han är ju ett riktigt proffs när det kommer till den biten.....
Sebbe har jag hakat på efterfest en gång med, då var det inte blygsamt om jag säger som så. Till dennes försvar kan jag säga att det skedde under gatufesten.