Timrå Icon: Hittills finns det väl bara ett par lag som passat oss bra, Luleå, LHC o kanske SAIK, övriga 7 lag passar oss illa, eller vi är kanske motståndarnas drömlag att möta.
Backspelet, uppspelen, farten, bp, pp ,possitioner utan puck ja det mesta är vi faktiskt riktigt genomusel på säsongen 2011/2012.
In med spelare 3-4 st, byt tränare,det är iallafall en början.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...