1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615018 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1421712

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Timrå Icon: Hittills finns det väl bara ett par lag som passat oss bra, Luleå, LHC o kanske SAIK, övriga 7 lag passar oss illa, eller vi är kanske motståndarnas drömlag att möta.

Backspelet, uppspelen, farten, bp, pp ,possitioner utan puck ja det mesta är vi faktiskt riktigt genomusel på säsongen 2011/2012.

In med spelare 3-4 st, byt tränare,det är iallafall en början.

Svarskommentarer

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
RTS:
Finns flera som måste bort å det snaraste om den här föreningen vill vara kvar i ES

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
RTS: jag tror att marginalerna är mindre än så...

jag tror att om 2 st nya bra spelare samt en tränare med ett clean sheet dyker upp så har man bra chanser att vända det här.

finns det pengar till det?

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
RTS: Ja och varför sitter målvakterna säkra egentligen....? Är vi helt jädra luspanka??

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...