1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1421714

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
RTS: jag tror att marginalerna är mindre än så...

jag tror att om 2 st nya bra spelare samt en tränare med ett clean sheet dyker upp så har man bra chanser att vända det här.

finns det pengar till det?

Svarskommentarer

Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
söder över: Högström, Hedin är inte närheten värd namnet ES spelare.
Högström är i princip varje matchen en stor säkerhetsrisk som måste tro att han är så mkt bättre än vad han är.
Hur många ggr har inte hans puckkladdande satt oss i mkt svåra situationer med baklängesmål som följd.
Nej Högström håller inte på denna niva.

Även Robinsson har mkt svårt att spela när motståndarna checkar hårt.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...