Inlägg: 1422103
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2011-11-03
Sedär, om vi bara försöker sprida lite optimism i lägret så kommer allt att lösa sig. Alla som kan försöker ta sig till matcherna och ställa upp för laget, jättetifon på läktarna och fullsatt åtminstone i klacken så ska ni se att det smittar av sig på spelarna.
Glaset är inte halvtomt, det är halvfullt...
Glaset är inte halvtomt, det är halvfullt...
Bra fart och mycket skott på mål så är saken biff.