Inlägg: 1422109
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2011-11-03
Som jag har varit inne på tidigare efter senaste hemmamatchen.
Snälla "nya" klacken! Sjung för allt vad ni orkar och låt er inte dras med i "gamla" klackens dystra sång.
Ni förtjänar bättre, och ni får nog med er hela hallen om ni aldrig ger er!
Med eran entusiasm kommer även glädjen hos spelarna!
Snälla "nya" klacken! Sjung för allt vad ni orkar och låt er inte dras med i "gamla" klackens dystra sång.
Ni förtjänar bättre, och ni får nog med er hela hallen om ni aldrig ger er!
Med eran entusiasm kommer även glädjen hos spelarna!
+ 10
Glaset är inte halvtomt, det är halvfullt...