Kostiainen: Är det Caslavas tjeck-polare som var här några matcher förut som redan kommit och börjat öva sånger....?
Inlägg: 1422114
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2011-11-03
Timrå Icon: tror det är dom! det måste vara så, cas är på väg.
Titta bara på den här bilden! 23e-28e personerna på tredje raden ovanför båsen, längden ser ut att stämma.
Titta bara på den här bilden! 23e-28e personerna på tredje raden ovanför båsen, längden ser ut att stämma.
Redigerad kommentar