+ 10
Inlägg: 1422113
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2011-11-03
Kostiainen: Är det Caslavas tjeck-polare som var här några matcher förut som redan kommit och börjat öva sånger....?
Snälla "nya" klacken! Sjung för allt vad ni orkar och låt er inte dras med i "gamla" klackens dystra sång.
Ni förtjänar bättre, och ni får nog med er hela hallen om ni aldrig ger er!
Med eran entusiasm kommer även glädjen hos spelarna!