1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 142212

Sv: K som i Kungar...
mike66: Jag tror dig. Nog känner man till den där slimen allt. Äcklig konsistens var det och äcklig färg.

Men vad gäller färgkombinationen rött-vitt-slimegrönt så ska man väl inte klaga på färgkombinationen. Bläddrade förbi en utav kabelkanalerna häromdagen och kom till ett program med en modeshow. Det var grejor det. Kvinnorna (?) såg ut som de brukar i den där branschen. De såg ut som julgranar i dessa färgglada (och moderiktiga?) kreationer med sprutlackerade ögonlock med en massa glitter på. Så kanske hade Kimmo kunnat vara en stilbildare inom hockeymodet. Kimmo Giuliano... det vore något det.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.