Olle: Finns inte så mycket att säga om matchen, förutom att vi var för dåliga för att vinna den.
Inlägg: 1422669
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
lungan: Det finns inte så mycket att säga om någonting längre. Därför tänker jag ta tillfället i akt att ta avsked från HS. Jag tackar alla som bidragit med god hockeydialog och jag ber alla motsträvare att försöka peta in sitt eget kön i en annan kroppsöppning på sig själv. Det har varit 7 givande år men allt har ett slut.
Mvh
Olle
Mvh
Olle
+ 3