Imorgon mot dif, hur köper jag biljetter som boende här i sthlm? Funkar det att bara komma till insläppet 1 timme innan och köpa direkt? hur mycket kostar det?
Inlägg: 1422764
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timo en av de största flopparna enl. Wennerholm.
"Vad säger du till Mats Wennerholm som rankat dig som fjärde största floppen i årets elitserie?
– Hälsa honom att vi kollar igen om en månad, då är jag inte kvar på den här listan!"
Han är ju skön ändå Timo :)
"Vad säger du till Mats Wennerholm som rankat dig som fjärde största floppen i årets elitserie?
– Hälsa honom att vi kollar igen om en månad, då är jag inte kvar på den här listan!"
Han är ju skön ändå Timo :)
Länkar:
Pärssinen är näst sämst i elitserien | Elitserien | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Pärssinen är näst sämst i elitserien | Elitserien | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
+ 2