Johnny Bravo: Tragiskt nog så är det ju sant också. Pärssinen kan inte åka skridskor längre och tar sig aldrig på egen hand ut ur situationerna som tidigare. Att han var med när man toppade igår istället för Jonte kändes jävligt märkligt.
Man vill ju så gärna att Pärssinen ska vara så grym som han varit men antingen lider han av skada återigen eller så har skadorna tagit ut sin rätt på den gode Pärssinen.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Johnny Bravo: Tragiskt nog så är det ju sant också. Pärssinen kan inte åka skridskor längre och tar sig aldrig på egen hand ut ur situationerna som tidigare. Att han var med när man toppade igår istället för Jonte kändes jävligt märkligt.
Man vill ju så gärna att Pärssinen ska vara så grym som han varit men antingen lider han av skada återigen eller så har skadorna tagit ut sin rätt på den gode Pärssinen.