+ 1
Inlägg: 1422905
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Vettifaan om i Granaten spelar lite vilsen där, klart de måste hört snacket om Linkans avgång.
Precis som de måste fått lite info om vad som händer i framtiden, spelare in, spelare ut, tränarfrågan etc.
Linkan hade ju spelare på kroken sades det ju, var ju bara styrelsen som skulle trycka på knappen så var de i hamn.
Hur blir det med de spelarna, skiter de i detta nu då inte Linkan basar längre eller är det kanske Nubben som legat i vassen o styrt upp detta i det tysta.
Eller det kanske inte fanns några spelare...
Precis som de måste fått lite info om vad som händer i framtiden, spelare in, spelare ut, tränarfrågan etc.
Linkan hade ju spelare på kroken sades det ju, var ju bara styrelsen som skulle trycka på knappen så var de i hamn.
Hur blir det med de spelarna, skiter de i detta nu då inte Linkan basar längre eller är det kanske Nubben som legat i vassen o styrt upp detta i det tysta.
Eller det kanske inte fanns några spelare...
hagos twitter