Jag tror Nubben har lite bättre feeling och taktkänsla, inte för att kasta skit på Linkan men då han besökte vår loge inför en match förra året så hade han inte den ödmjuka sidan direkt.
Kanske hade en dålig dag men han sände inga bra vibbar direkt.
I en lite klubb som Timrå så är ödmjukhet A och O.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag tror Nubben har lite bättre feeling och taktkänsla, inte för att kasta skit på Linkan men då han besökte vår loge inför en match förra året så hade han inte den ödmjuka sidan direkt.
Kanske hade en dålig dag men han sände inga bra vibbar direkt.
I en lite klubb som Timrå så är ödmjukhet A och O.