+ 1
Inlägg: 1422968
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Jag tycker att det är bra att Linkan går.
Han har en del rätt i det han säger. Alla vet vi ju att det är fler som ska hängas.
Det jag tycker är olustigt nu är pajkastningen som verkar vara på G i media.
Det här kan aldrig vara bra för Timrå IK som varumärke men jag är Röd o Vit o i min naivititet så måste vi se framåt.
Vi kanske kan kan klara det.
Han har en del rätt i det han säger. Alla vet vi ju att det är fler som ska hängas.
Det jag tycker är olustigt nu är pajkastningen som verkar vara på G i media.
Det här kan aldrig vara bra för Timrå IK som varumärke men jag är Röd o Vit o i min naivititet så måste vi se framåt.
Vi kanske kan kan klara det.
+ 1
Skittelefon....
Redigerad kommentar