1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614886 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1422969

Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Jag tycker att det är bra att Linkan går.
Han har en del rätt i det han säger. Alla vet vi ju att det är fler som ska hängas.

Det jag tycker är olustigt nu är pajkastningen som verkar vara på G i media.

Det här kan aldrig vara bra för Timrå IK som varumärke men jag är Röd o Vit o i min naivititet så måste vi se framåt.
Vi kanske kan kan klara det.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Johnny Bravo: Man får nog försöka se kvällspressen för vad den är iofs. Det handlar mer om sensationssökande journalistik än vad det handlar om kärnämnena som man menar sig skriva om. Det är ju mycket smaskigare för svennebanan att läsa om nån påstådd schism mellan sportchef och styrelse, än om något av substans rent spelmässigt, gudbevars.

Sv: Apropå nånting...
Johnny Bravo: Tycker att Linkan är lugn och saklig i sitt avskedsbrev, 'pajkastandet' står kvällstidningarna för.

Det hade varit mycket intressant att få ta del av Linkans åtgärdsplan som styrelsen förkastade.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer