1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614868 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1422984

Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: Här slår Du huvudet på spiken till 100%. När Du har en klubbdirektör som till 100% är ekonom och skall lägga sig i allt det sportsliga då är inte tillvaron lätt. Kom ihåg att det var TJ som rekryterade och anställde Linkan. I konsekvens av detta borde även TJ avgå omgående, men han sitter kvar kontraktet ut endast för att kaoset i så fall skulle bli enormt. Jag tycker för övrigt att Linkans sejour inom sportchefsgebitet skall stanna i och med denna period. Samtidigt känns det som om Linkan trampat på en hel del ömma tår, hoppas det kommer fram vilka.