1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614853 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1422959

Sv: Apropå nånting...
Johnny Bravo: Jag hävdar fortfarande att Stefan Lindqvist inte är någon dålig sportchef. Däremot var han inte mogen uppgiften att agera sportchef i en förening som drivs av en renodlad ekonom. Det finns betydligt enklare uppgifter.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: Här slår Du huvudet på spiken till 100%. När Du har en klubbdirektör som till 100% är ekonom och skall lägga sig i allt det sportsliga då är inte tillvaron lätt. Kom ihåg att det var TJ som rekryterade och anställde Linkan. I konsekvens av detta borde även TJ avgå omgående, men han sitter kvar kontraktet ut endast för att kaoset i så fall skulle bli enormt. Jag tycker för övrigt att Linkans sejour inom sportchefsgebitet skall stanna i och med denna period. Samtidigt känns det som om Linkan trampat på en hel del ömma tår, hoppas det kommer fram vilka.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer