ÖstrandsNisse: Ja det blir så klart mycket spekulationer en sån här gång, men vi vet i alla fall med säkerhet att det inte är lätt att vara sportchef i den här föreningen med sittande styrelse när man heter Stefan Lindqvist. Men vem vet, det kanske blir en annan dialog och ett annat samarbete med en annan sportchef, kanske var till och med just Linkans del i (den bristande) kommunikationen en bidragande orsak till att han till slut fick gå? Spekulationer som sagt. Men nu blickar vi framåt och önskar Linkan lycka till i hans fortsatta åtaganden. Han hade några år i svensk hockeys finrum, det kan ändå ingen ta ifrån honom.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Redigerad kommentar