KniveN: skulle tro dom flesta supportrar kan avstå den sköna grejen som du påstår det är och önskar mera sköna grejer på isen från Herr Hagos.
Inlägg: 1423014
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Burkmat: Inget fel med pizzan i sig, men ser hellre att han väljer en match där han själv är med och spelar, och ännu hellre ett upplägg som rör hans egen prestation.