Nu går några ner och stödjer Yared, kan ha sett fel men han såg ensam ut där nere. Tråkigt när han ändå gör en skön grej.
Inlägg: 1423000
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
KniveN: skulle tro dom flesta supportrar kan avstå den sköna grejen som du påstår det är och önskar mera sköna grejer på isen från Herr Hagos.
Sv: Apropå nånting...
En fråga till Jimmy H. Du skriver i ST att detta frigör pengar. Kan Du vara vänlig att förklara för mig då jag hela tiden levt i tron att Linkan haft ett kontrakt och att sparka någon innebär att det ekonomiska måste fullföljas. har jag haft fel hela tiden ?
Sv: Apropå nånting...
KniveN: Han skulle ha lovat en öl till de femtio första på Svenssons i stället, då hade det blivit drag. ;)