Inlägg: 1423031
Svarskommentarer
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2011-11-05
Jag tror att vi förlorar i morgon. Obs! spekulation.
Är det någon här som ska med tåget?
Är det någon här som ska med tåget?
+ 1
Redigerad kommentar