Hovid: Haha, man kan bara skratta åt medias sedvanliga pajaserier. Vampola har en synpunkt på nån detalj i spelet som kan förbättras och vill åskådliggöra vad han menar genom att använda taktiktavlan. Förmodligen enklare än att försöka återge det verbalt. En bild säger mer än tusen ord, typ. Mediaslutsats: Vampola hatar Perra, vet bättre än tränaren och försöker visa hur värdelös Perra är som inte kan nånting om hockey.
Det komiska är att om ni istället hade varit ett topplag och slagits i toppen och Vampola hade tagit fram taktiktavlan så hade murvlarnas slutsats varit en helt annan, nämligen att er framgång bl.a är ett resultat av smarta spelare som hela tiden har en bra dialog med tränaren, ja man kan t.o.m under match plocka fram taktiktavlan och visa tränaren på nåt som kan förbättra det redan fina spelet ännu mer....
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Vampola har en synpunkt på nån detalj i spelet som kan förbättras och vill åskådliggöra vad han menar genom att använda taktiktavlan. Förmodligen enklare än att försöka återge det verbalt.
En bild säger mer än tusen ord, typ.
Mediaslutsats: Vampola hatar Perra, vet bättre än tränaren och försöker visa hur värdelös Perra är som inte kan nånting om hockey.
Det komiska är att om ni istället hade varit ett topplag och slagits i toppen och Vampola hade tagit fram taktiktavlan så hade murvlarnas slutsats varit en helt annan, nämligen att er framgång bl.a är ett resultat av smarta spelare som hela tiden har en bra dialog med tränaren, ja man kan t.o.m under match plocka fram taktiktavlan och visa tränaren på nåt som kan förbättra det redan fina spelet ännu mer....