Inlägg: 1423245
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
spud: Klart man bryr sig om hur klubben sköts, det borde väl du veta vad vi tycker?
Nu är en borta. Det räcker så för mig. På vilka grunder o juridiska aspekter.... det skiter jag högaktningsfullt i!
Det gör du oxå egentligen men du har ett helt annat skäl till varför du låtsas "bry"dig.
Nu är en borta. Det räcker så för mig. På vilka grunder o juridiska aspekter.... det skiter jag högaktningsfullt i!
Det gör du oxå egentligen men du har ett helt annat skäl till varför du låtsas "bry"dig.
Redigerad kommentar
Sv: Apropå nånting...
spud:
Där har du en poäng, men då enbart om man är medlem i klubben. Är man inte medlem så får man ta till sig det som skrivs på den åffäciella hemsidan. Allt annat kan väl bara ses som spekulation.
Klubblag och transparens går tyvärr sällan eller aldrig och håller varandra i handen.
Men att dysterkvisten Johansson skulle ta bladet från munnen och säga som det är ter sig väldigt osannolikt, och det är kanske för mycket begärt.
Jag kräver inte att man informerar om allt möjligt men kalla till medlemsmöten åtminstone.
Det borde ligga i ert intresse att veta hur er klubb sköts.. Men det kanske bara gäller skitsnack från RR.