spud: Men va fan, orka bry sig om nåt annat lag som du gör..lägg energin på ditt Modo vet jaa, jag tror vi Timrå supporters klarar oss utan din s.k expertis. Du gör dej bara löjlig.
Inlägg: 1423276
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Burkmat: Timrå berör, alal äkliga modo patrask älskar timrå!
(kör som modo alltid gör när vi talar om dom)
(kör som modo alltid gör när vi talar om dom)