Inlägg: 1423334
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
haggen: Hur kommer det sig att alla som inte gjort mål tidigare gör det mot Timrå? Har motståndarna nån som inte gjort mål kan man ge sig faan på att dom gör det mot Timrå.
Tärt.
Tärt.
Sv: Apropå nånting...
Min alldeles egna lilla kelgris, Hedin, går bort sig igen. Hoppas vi förlänger med honom.
+ 1
Kul med så stor klack på läktaren.