Inlägg: 1423559
Svarskommentarer
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2011-11-05
Dream Team:
Ja det finns inte många rätt, Djurgården äter upp oss och kontrollerar matchen.
Det är alldeles för lätt att göra mål på Timrå, kassa målvakter, backar som slarvar, forwards som inte gör sitt jobb hemåt.
Ja, händer inget i uppehållet så är det nattsvart.
Ja det finns inte många rätt, Djurgården äter upp oss och kontrollerar matchen.
Det är alldeles för lätt att göra mål på Timrå, kassa målvakter, backar som slarvar, forwards som inte gör sitt jobb hemåt.
Ja, händer inget i uppehållet så är det nattsvart.
Jag tänker grundspel, självförtroende och trygghet, ett spår av en tanke bakom spelet i power play. Inte på en av de punkterna har vi ett rätt. Presterar vi inte bättre än såhär är det bara att hälsa Gärdehallen välkommen!