Inlägg: 1423830
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: Den sista spiken i kistan är i slagen.
Vem som har kofoten o orken att öppna kistlocket det vet jag inte.
Jag tror inte nån vet det.
Vem som har kofoten o orken att öppna kistlocket det vet jag inte.
Jag tror inte nån vet det.
Sv: Apropå nånting...
Tack för att ni alla finns och gör mitt lidande så mycket lättare att bära.
+ 1
www.youtube.com/watch?v=moWFZKCSz-c
Redigerad kommentar