+ 3
Inlägg: 1424891
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
spud:
Ja jag tycker nog du får rita en teckning nästa gång för i text är du värdelös.
Ja jag tycker nog du får rita en teckning nästa gång för i text är du värdelös.
+ 2
Jag ber om ursäkt att jag inte ritade en teckning till dig så du också kunde förstå. Men särskillt svår mening var det faktiskt inte.
Redigerad kommentar